Format Freaks: Hallar, the Firefletcher ongeslagen in Brawl

Originele publicatie op: https://untap.nl/hallar-the-firefletcher-ongeslagen-in-brawl/

In de serie “Format Freaks” spreken liefhebbers van het formaat over hun favoriete, of goed presterende decks. Voor deze eerste editie: Brawl! Door Joep Smit Als je op een GP ongeslagen bent op een toernooi kan een Deck Tech niet uitblijven, toch? Dat het een Multiplayer Brawl event was en ik de enige deelnemer was…

1 like

Tof artikel! Ik vind ook dat Brawl onterecht een bad rep heeft. Ik snap wel dat mensen vinden dat er genoeg formaten zijn, maar Brawl is stiekem behoorlijk leuk! :wink: Bovendien maak ik mijn Brawldecks vooral uit draft chaff die anders ongespeeld blijft.

Worth the read, gaaf artikel Joep! Misschien een keer allemaal een Brawl-deck maken en dat spelen in plaats van Commander? Tot snel!

©Untap.nl - Untap.nl is unofficial Fan Content permitted under the Fan Content Policy. Not approved/endorsed by Wizards. Portions of the materials used are property of Wizards of the Coast. ©Wizards of the Coast LLC.