Laatste PPTQ seizoen van start: toernooiwijzigingen in 2019

Originele publicatie op: https://untap.nl/laatste-pptq-seizoen-van-start-toernooiwijzigingen-in-2019/

Dit weekend is het allerlaatste PPTQ seizoen ooit van start gegaan. Daarnaast is het oktober, wat betekent dat het laatste seizoen (Q4) van de Dutch Open Series is ingegaan. Alle Preliminary Pro Tour Qualifiers (PPTQ’s) en Dutch Open Series Qualifiers (DOSQ’s) t/m 6 januari zijn toegevoegd aan de event-kalender. Test met inschrijven succesvol De pilot…

1 like

Ik vind het wel vreemd dat ze zo’n halfslachtige aankondiging maken. Iets vervangen en nog niet weten hoe, klinkt niet heel doordacht. En eerlijk gezegd heeft de geschiedenis ook wel aangetoond dat we op dit vlak niet heel veel moeten verwachten van Wotc. Vooralsnog ga ik er vanuit dat ze met iets komen, dat er dan weer veel kritiek komt, en dat ze dan allerlei dingen weer terug gaan draaien.

Gek genoeg ben ik ook niet zo fan van de 2 extra Pro Tours. Zeker niet nu blijkt dat het regio gebonden is. Ik heb liever dat er 4 echte geweldige events worden gehouden, dan 6 waarbij er op kosten (zoals vliegtuigtickets) bezuinigd moet worden.

We wachten het maar af voor we een oordeel vellen, maar kan niet zeggen dat Wotc heel veel vertrouwen heeft verdiend in dit opzicht.

©Untap.nl - Untap.nl is unofficial Fan Content permitted under the Fan Content Policy. Not approved/endorsed by Wizards. Portions of the materials used are property of Wizards of the Coast. ©Wizards of the Coast LLC.